Jak Google walczyło w 2016 roku ze szkodliwymi reklamami, stronami i oszustami internetowymi?

Google to dziś jedna z najpotężniejszych firm na Świecie. Codziennie z usług i produktów Google korzysta miliony osób na całym świecie. Topową usługą dostarczaną przez Google jest oczywiście wyszukiwarka – to właśnie z niej korzystamy…

Aktualizacja w działaniu Search Console – możliwe wahania pozycji

W dniu 22 stycznia Google wprowadziło zmiany w infrastrukturze Search Console co może przekładać się na zmianę prezentowanych danych dla domeny. Komunikat wyświetla się bezpośrednio w panelu Search Console w dziale “Ruch związany z wyszukiwaniem…

Nowa odsłona usług Outsourcingu w House System

Miło nam poinformować, że dokonaliśmy aktualizacji oferty usługi Outsourcingu Marketingowego. Odświeżona oferta dostępna jest na naszej stronie internetowej w dziale “Outsourcing“. Dzięki usłudze Outsourcingu Marketingowego Twoja firma będzie docierać do nowych Klientów za pośrednictwem kilku…

Kolejne zmiany w wynikach

W ostatnich dniach dużo miejsca na naszym blogu poświęcamy zmianą w wyszukiwarce Google i wprowadzenie nowego algorytmu. Dziś również pozostaniemy w temacie Pingwina 4.0 a właściwie jego konsekwencjach. Poniżej prezentujemy screen w wyników wyszukiwania gdzie…

Dwa indeksy wyszukiwarki Google – co to znaczy?

Google poinformowało oficjalnie swoich użytkowników, że trwają pracę nad dwa osobnymi indeksami wyszukiwarki. Oznacza to, że na komputerze stacjonarnym czy laptopie mogą występować zupełnie inne wyniki niż na komórkach czy tabletach. Ważną informacją jest również…

Pingwin częścią głównego algorytmu Google

Kilka dni temu Google poinformowało o wdrożeniu algorytmu o nazwie Pingwin (wcześniej jako moduł uruchamiany czasowo) do głównego silnika wyszukiwarki. Pingwin tym samym stał się częścią algorytmu głównego i działa w czasie rzeczywistym. Co to…

Istotne zmiany przy postrzeganiu przekierowania 30x

W momencie kiedy decydowaliśmy się na zmianę domeny bardzo często wykorzystywaliśmy do tego celu przekierowanie z rodziny 30x. Do najpopularniejszych przekierowań należą 301 i 302. Google postanowiło zmienić ich przydatność i klasyfikację… zobacz co się…

Odmieniony wygląd wyników wyszukiwania w Google

Jakiś czas temu publikowaliśmy informację na temat nowego wyglądu wyników wyszukiwania. O ile były to zmiany kosmetyczne lub mniej znaczące o tyle dziś ujrzeliśmy całkowicie zmieniony wygląd wyników wyszukiwania. Google przyzwyczaiło nas do testowania zmian…

Większe odstępy między wynikami wyszukiwań w Google

W ostatnich dniach bardzo często w wynikach możemy spotkać różnice. Co prawda w tym przypadku nie chodzi o wyniki wyszukiwań a o sam wygląd wyników. O czym dokładnie mowa? Poniżej prezentujemy zmiany które zaobserwowaliśmy.

Zmiany w sposobie oznaczania reklam w wynikach wyszukiwania

Kolejna zmiana w Google – tym razem Google postanowiło zmienić sposób oznaczania boksów reklamowych w wynikach wyszukiwania. Jest to kolejna (może nie kluczowa) zmiana która nawiązuje do ogólnych zmian w systemie reklamowym Google. Warto podkreślić,…